Friday, January 30, 2009

Ulo Lenggong Hot Water - Very Ns

fuyoh.. seronok betul bila dapat mandi air panas..

tambah2 bila pegi ngan member2.. kalu pergi ngan family rasa laen macam aar..
so... memang terpaksa aku akui.. aku lebeh suka kuar ngan membe2 daripada ngan family kecuali atas sebab2 yg tidak dapat dielakkan...

one thing yg aku hairan... takde ke manusia yg sanggup masuk dalam kolam no 1-kolam paling panas.. kalu ye pon ade mesti dia tu kulit biawak punya orang.. huhuh..

n 1 more.. budak2 laki2 yg pegi2 sana suka aar baling2 orang dalam kolam air panas tu.. target je sekor.. pastu.. 1... 2... 3... Splash...!!!! masuk cam badak terjun dalam kolam... aduyai.. takut aku tgk.. slamat membe2 gua baek pnya.... 

perjalanan pergi ke sana yg mengambil masa lebih kurang 2 jam tu amat memenatkan.. Disebabkan bawak moto malam2 and sejuk la plak malam tu... haiya... nasib baek buat convoy.. kalu jadi papa senang sket.. tolong menolong.. haha... takut tayar pecah tgh jalan la..

duit minyak moto je abeh waper banyak tatau wor.. tapi banyak gak la.. tapi tak nyesal la plak.. pasal sronok n puas ati.... 

So sapa2 yg tak pernah pegi sana.. try 0ut lor... 
rasa refreshed betul.. tapi heran aar.. duduk dalam tu lama2 aku punya nafas makin semput aar... tak leh duduk lama2 cam serap nyawa daripada badan aku je.. huhu....



No comments: