Wednesday, March 18, 2009

Kem Islah Untuk Kanak2

Huhu. Kat pusat belia yg aku jadi facie untuk kem tu depa ada buat kem islah untuk kanak2.. syok tengok budak2 kecik tu men..

huhu

asal abeh ceramah/aktiviti je.. sumer main.. suh makan pon susah.. tapi second day diorang dah ok la... bertenaga betul.. tak penat ke? ish3.. tatau la.. kalu aku dapat tenaga depa tu rasanya bley idop sampai 100 tahun kot..

Wakaka... Hihi.. tapi untuk kem islah tu aku tak jadi facie la.. just tolong masak je.. hehe

laki cam aku pon tau masak... yg ppuan2 tu.. sure ada pnya yang tatau masak lagi kan..

takpe2 train je.. bukan susah.. kejap je.. sbulan dah leh masak cam macam.. tapi jangan stress sangat.. takot nanti tak jadi plak..

hehe.. malam semalam ada buat barbeku.. 1st time aku yg bakar ayam, ikan, pedal ayam, jagung..

huh.. mula2 banyak buat silap.. Lepas Tu..Hehe.. Aku sorang2 je handle dua tempat panggang tu.. Wakaka.. Haaa... Tu La Skill....

Best Best Best... Best Sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tapi.. sedey.. Tok Wan tak adil.. beli cornetto kat wanie je.. kat aku, man ngan mal tak beli.. huhu..

tapi tak pa.. sayang tokwan pnya pasal... Wakaka..(bukan tok wan betul.. yg betul punya dah kembali ke rahmatullah.. ni tokwan yg ahli MAPIN)

Pasal aku join rakan muda.. so dok bekerjasama ngan mapin n belia 4B.. haaa cam macam adaaaa... Kem dah la free.. pengalamannya.. pergh!!! SYOK OUHHHH!!!!!! Skang ngah projek nak bangunkan semula Rakan Muda Parlimen Tasek Gelugor.. Walaupun aku ni dalam parlimen Kepala Batas.. Tpi.. Tak kesah.. Sebab..

Ape Yang Penting... = KERJASAMA !!!!!

2 comments:

Anonymous said...

syelonotnye die ye jd fesi kat kem...hik3... =)

KyRaider said...

Hihi Memang Syelonot ler...

Budak2 sumer kena buli..

hihi. sket2 je.. tapi ok la...